Informacje dla klientów

Zwroty

- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub nieprawidłowości, przysługuje wymiana , zwrot lub postępowanie reklamacyjne.

- Przesyłka jest zlecana zewnętrznej firmie kurierskiej, która jest odpowiedzialna za zabezpieczenie towaru w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia towaru z winy firmy kurierskiej będzie ona obciążona kosztami naprawy lub/i ewentualnej wymiany towaru na nowy.

- Odbierający ma obowiązek sprawdzić przy kurierze, czy otrzymany towar nie został uszkodzony, jeżeli kupujący wykryje uszkodzenie należy przy kurierze sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki a następnie powiadomić Sklep o zaistniałej sytuacji droga mailową bądź telefoniczną.

Przyjęcie przez Sklep zwracanego towaru jest warunkowane:

- terminem, maksymalnie 14 dni od czasu otrzymania przesyłki,

-towar ze względu na ochronę zdrowia i względy higieniczne oraz jego opakowanie nie mogą nosić śladów użytkowania, winny być w stanie niezmienionym,

-do przesyłki musi zostać dołączony oryginał dowodu zakupu.

- W przypadku zwrotu prosimy wypełnić a dołączyć do przesyłki formularz zwrotu : FORMULARZ ZWROTU PDF

- W przypadku wymiany prosimy wypełnić a dołączyć do przesyłki formularz zwrotu : FORMULARZ REKLAMACJI PDF

- Zwroty prosimy kierować na adres Sklepu z dopiskiem „zwrot” po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu tego ze Sklepem. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny.

- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi.

- Przy zakupie na fakturę, warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej.

- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@alles.pl lub telefonicznie pod nr 42 719 08 95. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, opisać przedmiot reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowana na zdjęciach bielizna oraz jej kolor był jak najbardziej zbliżony do prawdziwego, jednak w zależności od indywidualnych ustawień wyświetlanego obrazu, jakości matrycy itp. kolor może różnic się od rzeczywistego.

- Wybarwienia materiału bielizny zakupionych w różnych odstępach czasu mogą różnić się odcieniem. Powyższe nie stanowi podstawy reklamacji.


Wysyłka

Przesyłka jest zlecana zewnętrznej firmie kurierskiej, która jest odpowiedzialna za zabezpieczenie towaru w trakcie transportu.

W przypadku uszkodzenia towaru z winy firmy kurierskiej będzie ona obciążona kosztami naprawy lub/i ewentualnej wymiany towaru na nowy.

Odbierający ma obowiązek sprawdzić przy kurierze, czy otrzymany towar nie został uszkodzony, jeżeli kupujący wykryje uszkodzenie należy przy kurierze sporządzić protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki a następnie powiadomić Sklep o zaistniałej sytuacji drogą mailową bądź telefoniczną.

Zapoznaj się procedurą odbioru przesyłki


Aktualne koszty wysyłek podawane są zawsze w podsumowaniu zakupów i mogą w niektórych przypadkach wynosić 0 zł.

Śledzenie przesyłek

Informację z numerem przesyłki dostaną Państwo na adres poczty e-mail.


Formy płatności

alles.pl oferuje kilka możliwości płatności. Automatyczna autoryzacja płatności oferowana przez PayU.pl umożliwia szybszą realizację przesyłki oraz pewność, iż złożone zamówienie jest zapłacone. Pozwala także uniknąć kłopotów z ręcznym wyszukiwaniem wpłat za konkretne zamówienia i obsługi np. płatności częściowych.

Aby złożyć przelew tradycyjnie lub za pośrednictwem konta obsługiwanego przez internet, prosimy o uwzględnienie w tytule przelewu numeru zamówienia

Dane do przelewu:

P.P.H.U. Alles Alicja Wojciechowska

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Numer konta bankowego: 61 1750 1093 0000 0000 1063 9425

w tytule: "nr-zamówienia"

- Czy sklep internetowy przejmuje dane mojej karty kredytowej?

Nie, gdyż dane karty kredytowej nie przechodzą przez system sklepu internetowego. Zazwyczaj dane takie jak: numer karty, dane właściciela i kod podaje się dopiero na stronie internetowej centrum transakcyjnego, odpowiadającego za obsługę płatności internetowych danego sklepu internetowego PayU.pl . Stąd możemy mieć pewność, że sklep internetowy ani nie ma dostępu do naszych danych ani ich nie przechowuje, czyli w razie włamania do bazy danych sklepu internetowego jedyne dane jakie można będzie w niej znaleźć będą pod tym względem nieistotne.

- Czy trzeba mieć kartę kredytową, aby móc płacić w sklepie internetowym?

Nie, płatności w sklepie internetowym możemy załatwić za pomocą zwykłego przelewu bankowego, możemy również skorzystać z opcji płatności za pobraniem lub choćby oferowanej przez niektóre banki przedpłacanej e-karty

- Czy mój przelew natychmiast dociera do sklepu internetowego?

Gdy płacimy w sklepie internetowym przelewem z banku, w którym mamy konto gwarancję mamy tylko taką, że przelew ten wyjdzie z banku najpóźniej następnego dnia roboczego co oznacza, że dotrze do sklepu internetowego najwcześniej kolejnego dania. W przypadku płatności np. na poczcie lub oddziale banku lub innych punktach poboru opłat, nie tylko za sam przelew płacimy więcej a dodatkowo znacznie wydłuża się czas oczekiwania na przesyłkę gdyż przelew może dotrzeć na rachunek sklepu internetowego nawet po kilku dniach roboczych. Informacja o dokonaniu przelewu trafia do sklepu internetowego natychmiast gdy korzysta on z systemów płatności „szybkich przelewów” przy użyciu zapłaty w systemie PayU.pl

- Czy ktoś może poznać login do mojego konta bankowego?

Nie. Chyba że sami go komuś podamy. Płacąc w sklepie internetowym przelewem lub też korzystając z tzw. szybkich przelewów, trzeba się zalogować na swoje konto w banku jednak odbywa się to poza stroną sklepu internetowego. Transakcja jest zazwyczaj zatwierdzana przez podanie hasła jednorazowego a za całość bezpieczeństwa odpowiada bank. Można dodatkowo zabezpieczyć swoje konto korzystając za każdym razem z haseł jednorazowych oraz rozdzielanie środków poza konto główne. Można także ustalić limity dzienne transakcji.

Płatności elektroniczne obsługuje PayU


FAQ

Czy wybrane w jednym zamówieniu produkty mogą zostać wysłane pod różne adresy?

Tak. Należy jednak doliczyć koszt dodatkowej wysyłki ( nawet jeżeli przysługuje zwolnienie z opłaty wysyłki), Dodatkowym warunkiem jest uregulowanie płatności za bieliznę.

Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?

Posiadamy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony danych osobowych, wykorzystujące najlepsze obecnie metody szyfrowania potwierdzone certyfikatem.

Bezpieczeństwo płatności zapewnia Firma PayU.pl, obsługująca obecnie wszelkie systemy internetowych transferów pieniężnych.

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

Nie. Ponieważ w zależności o wielkości zakupów cena dostawy zmienia się, ostateczne koszty dostawy znajdą Państwo w zakładce "Koszyk", przed sfinalizowaniem transakcji.

Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

Gdzie mogę znaleźć termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia obejmuje tylko dni robocze i znajduje się w karcie charakterystyki danego produktu. Jest to szacunkowa informacja o czasie, w jakim możemy zrealizować Państwa zamówienie. Jest to czas, który upłynie od momentu złożenia zamówienia (w przypadku opcji "za pobraniem") lub momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą) do momentu przekazania paczki kurierowi. Nie obejmuje on czasu potrzebnego kurierowi na dostarczenie przesyłki do adresata.

Skąd wiem, że moje zamówienie zostało wysłane?

O każdym etapie realizacji zamówienia są Państwo informowani przez e-mail. W momencie wysłania przez nas przesyłki otrzymują Państwo e-mail z numerem listu przewozowego kuriera, dzięki czemu mogą Państwo śledzić drogę przesyłki.

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Termin realizacji zamówienia w sklepie www.alles.pl obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.

PRZYGOTOWANIE PRZESYŁKI - sprawdzenie przez nas czy przesyłka jest wolna od wad oraz przystosowanie jej do bezpiecznego transportu. Towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem czasu przygotowania ich do wysyłki. W przypadku większości zamówień nie trwa to dłużej niż 1-2 dni. W niektórych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 6 dni roboczych. W innych sytuacjach, gdy czas ten jest niemożliwy do spełnienia, informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i wspólnie ustalamy rodzaj oraz termin dostawy. W takim wypadku klient może również dokonać kasacji zamówienia.

DOSTARCZENIE PRZESYŁKI - od tego momentu wszystko zależy od firmy kurierskiej. Najczęściej czas dostarczenia przesyłki nie przekracza 1-2 dni.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Alles?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy Alles są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy Alles i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy mogę otrzymać kilka faktur na poszczególne towary z jednego zamówienia?

Nie. Faktura obejmuje wszystkie towary z zamówienia. Fakturę wysyłamy na wyraźną prośbę zamawiającego Pocztą Polską na wskazany adres.

Jak się z nami skontaktować?

Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:

• Pod adresami e-mail:

esklep@alles.pl – w sprawach ogólnych, dotyczących przedmiotów, dostaw itp.

reklamacje@alles.pl – w kwestii zwrotów oraz reklamacji.

• Pod numerem telefonu:

tel: (+48) 42 719 08 95

Jak liczymy koszty dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia oraz rodzaju przesyłki. Jeżeli zamówienie przekracza kwotę 250 zł, wysyłka będzie darmowa. W innym przypadku koszt wysyłki to 16 zł przy przedpłacie na konto lub 20zł przy płatności kurierowi. Koszt wysyłki za granicę jest ustalany indywidualnie.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Obecnie nie ma możliwości odbioru osobistego.

Dlaczego opóźnia się realizacja mojego zamówienia?

Dostępność wszystkich produktów jest przez nas na bieżąco monitorowania. Niestety może się zdarzyć, że mimo naszych starań produkty zamówione nie spełniają wymogów jakościowych ( np. przy wyprzedażach końcówek kolekcji), lub zabraknie chwilowo produktu w magazynie. W takich przypadkach zostaną Państwo poinformowani telefonicznie, w celu ustalenia dalszego postępowania z zamówieniem. Do Państwa należy decyzja, czy chcą Państwo np. czekać na spóźniający się towar, czy mamy zrealizować zamówienie częściowo, bądź też anulować całe zamówienie.

Czy można u Was zapłacić karta kredytową lub przelewem bankowym?

Tak, wybierając tę formę płatności, płacą Państwo po złożeniu zamówienia. Przelewu można dokonać, w banku, na poczcie lub wybierając opcję zapłać przez Internet - korzystając z systemu PayU.pl w naszym sklepie. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Czy można u Was dokonać zamówienia za pobraniem?

Tak. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć pole „przy odbiorze”. Wówczas dokonają Państwo zapłaty za zamówiony towar gotówką u kuriera.

Zapłaciłem przelewem, nie zostało zrealizowane zamówienie w całości. Jak mogę odzyskać nadpłacone pieniądze?

W przypadku zamówień realizowanych częściowo, kwota nadpłaty nie zostanie Państwu automatycznie zwrócona. Wówczas prosimy wysłać e-mail na adres reklamacje@alles.pl z numerem zamówienia i numerem konta bankowego. Informacje na ten temat znajdą Państwo również w e-mailu informującym o możliwości częściowej realizacji zamówienia.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd zmiany w zamówieniu klienta.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Tak. Jednak warunkiem dokonania zmian w zamówieniu jest poinformowanie nas telefonicznie bądź przez e-mail o zaistniałych zmianach. Jest to oczywiście możliwe tylko w przypadku gdy zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Tak. Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy wysłać na adres esklep@alles.pl e-mail z numerem zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie, bądź przekazać nam taką informację telefonicznie. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli Klient zapłacił za towar kartą lub przelewem pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi.